2016. február 5., péntek

Szereplők


Heo Eun Jin (Eun)

Rendes, jól tanuló és tiszta magaviseletű diák! Szorgalmasan tanul és nem lógja el az órákat! Na kb. négy éve ezt írhatták rólam az iskolai naplómba, de most teljesen más van. 

Az órákon vissza beszélek, a szünetekben cigizek és rendszeresen lógom el az órákat, viszont ezek mellett jó tanuló vagyok. 

Tizennyolc éves, a szüleim elváltak apám miatt. Július 2-án születtem szóval már elég nagy vagyok ahhoz, hogy cigit vegyek magamnak és eldöntsem mit csinálok...




Park Ji Min (Jimin) 


Róla volt a legnehezebb képet találnom... A Facebook oldalán magáról egy árva kép se volt, ezért kénytelen voltam az iskola folyosóján lefényképezni mikor nem figyelt, bár a vakú villanására felfigyelt... 

Tizennyolc éves a szülei éppen vállnak ezért őt megviseli a tanulásban. Október 13-án született. Szereti betartani a szabályokat és tipikus jó fiú. Mindig a tiszta úton jár és nehéz kitéríteni róla. Nem tudom, hogy vannak-e barátai... 





Jeon Jeong Guk (JungKook) 

A Facebook oldala tele van a képeivel... Több millió képe lehet! Megpróbáltam egy olyat kiválasztani a sok közül amin nem megerőszakollak-a-tekintetemmel fejet vág. 
Tizennyolc éves. Szeptember 1-jén született és ő a suli legmenőbb sráca. Hatalmas kúró gép amellett, hogy az apja piszok gazdag. Nem sok mindent tudok róla, de annyit biztos, hogy nála nagyobb seggfejjel még életemben nem találkoztam. 



 Park Tina 

Imádom amikor elveszi a telefonom és hülyébbnél hülyébb képeket csinál magáról. 
Tizenkilenc éves és Január 20-án született. Sokan köztük én is gyárnak hívjuk. Nem láttam még olyan lányt aki naponta elszívna egy doboz cigit. Ha nekem anya azt mondja, hogy minden szál cigi egy szög a koporsómra, akkor az ú koporsója csak szögekből állna. Ott csal és lop ahol tud, persze, ha pénzről van szó azt szellemként csempészi vissza az illető pénztárcájába. Nagyon csúnyán beszél, de ő a legjobb barátnőm. 

Chen Ha Min (Hani)

Ettől a csajtól kapok a leginkább hányingert. Már csak akkor is, ha meghallom a nevét, rosszul lét jön rám és öklendezni támad kedvem. Ez a kis... koton szökevény a suli hárpiája. Teljesen mindegy neki, hogy éppen fiút vagy lányt, de bárkit képes síró görcsbe vezetnie. 
Tizennyolc éves, Szeptember 15-én szabadult a világra ez a szörnyeteg. Elég pénzes családból származik, igaz a szülei elváltak és jelenleg az apjával és a mostoha anyjával él együtt. Sajnos nem találtam az anyjáról több információt. 

Fukuda Kiyo (Yoki) 

Sokan hívják a suli örült Japán csajának. Nem csak a viselkedésével, de az öltözködésével is kivívta ezt a csinos becenevet. Teljesen úgy öltözik mint valami giccses anime karakter, és ez a ruha tárára is kihat. Leginkább az iskola népszerűbb köre van rászállva a származása miatt. 
Tizenhét éves, pontosan Október 22-én született, Csupán hat éves volt mikor az országba, azon belül is Busanba költözött a családja. Kitűnő tanuló, de sok önsérülést okozott magának az évek folyamán amiket gyógyszerrel kezeltek és egész szépen sikerült kikezelni a betegségét. 


Kim Seok Jin (Jin)

Ez a srác se komplett az egyszer biztos. Nem ismerek még egy olyan embert, aki tíz fokban is képes rövidnadrágban és trikóbab rohangálni a vizes műfüves focipályán egy hülye labdáért. Azon kívül, hogy egy totális barom a srác még is képes minden hülyeségével mosolyt csalnia az arcomra, plusz rendkívül figyelmes. 
Tizennyolc éves, December 4-én született. Álma, hogy a Koreai futballcsapatban játsszon és híres focista legyen, de közben az üzleti élet is érdekli. Valahogy úgy fogalmazott, ha az egyik nem jönne össze mindig marad egy B terve a nehéz időkre. 



Kim Tae Hyung (V)

Róla se volt igazán nagy feladat képet találni, mivel akárcsak a cuki barátjának, neki is tele van a közösségi oldala képekkel magáról. Ha JeongGukot seggfejnek hívtam, akkor ő se sokkal maradhat le tőle. 
Tizennyolc éves December 30-án született és egy pénzéhes tetű. Az apja egy torony épületben dolgozik, igazgatói posztban. Ezt nem hangoztatja, csak akkor ha fél percnél tovább beszélget vele az ember, utána beszél a családjáról nagyjából két percet és jön a jól megszokott "dugjunk a vécében" dumája.  



Kim Nam Joon (Nam)

Frissen érkezett új tanársegéd. Pályakezdő fiatal férfi, aki mindig kedves és mosolygós, próbálja megtalálni a közös hangot a diákokkal, ami meglehetősen könnyen megy neki, mert kifejezetten jó fej. A kedvessége mellett nagyon is komoly és szigorú, ha a helyzet úgy kívánja. 
Huszonhárom éves, de nem igazán szereti hangoztatni, mivel nem érzi magát annyinak. Szeptember 12-én született, ezt is csak a közösségi oldalon írt névjegyéből tudhatjuk, hála TaeHyungnak. Rendkívül ügyetlen, azonban kiváló tudású fiatalember.  



Baek Min Jun (MJ)

Mit is mondhatnék erről a srácról? Maga a tökéletes férfi, igaz vannak hibái, de számomra a tökély. Igazat mondok, ha azt mondom, hogy a telefonom felét az ő képei foglalják el.
Huszonhárom éves múlt, Április 19-én van a szülinapja. Az egyik legmenőbb ismerősöm és barátom, akit ismerek. Elég mély nyomot hagyott az életemben, még ha ezt neki nem is mondtam. Több drogot és füvet fogyaszt mint ivóvizet, de ha magánál van el lehet vele beszélgetni. Úgy érzem a szemébe én csak egy kislány vagyok... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése